div class="mx-article"> Wójt Gminy Łubnice informuje, że w dniu 1 lipca 2014r Gmina Łubnice podpisała umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania:
” Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Łubnice”
Zadanie to obejmuje wykonanie:
-demontażu i transportu zdemontowanych pokryć dachowych ,zdeponowanie ich i unieszkodliwienie na składowisku odpadów w ilości ok. 66,74 Mg
-usunięcie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach ,ich transport oraz zdeponowanie i unieszkodliwienie ich na składowisku odpadów w ilości ok 180,45 Mg.
Całkowity koszt zadania wyniesie 85054,86 zł. Koszty kwalifikowane to 85054,86 zł z czego 85% stanowi dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Kielcach w kwocie 72296,63 zł. Na w/w dotację składają się środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie- 42527,43 zł ,tj. 50% kosztów kwalifikowanych zadania, oraz środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach-29769,20 zł tj. 35% kosztów kwalifikowanych zadania.
Wójt Gminy
mgr inż. Anna Grajko |