Wójt Gminy Łubnice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Łubnicach:
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 z 2008 r. z późniejszymi zmianami)
O g ł a s z a m
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze -1 etat w Urzędzie Gminy w Łubnicach 28-232 Łubnice 66a:
Podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego
Miejsce i czas pracy: Urząd Stanu Cywilnego,
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę (zgodnie z art. 25 Kp)
Początek zatrudnienia: luty 2011r.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, prawo, administracja lub studia podyplomowe administracja i samorząd terytorialny,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel);
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość programu USC,
2) umiejętność pracy w zespole
3) umiejętność obsługi interesanta.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)przyjmowanie zameldowań i wymeldowań,
2)wydawanie zaświadczeń i informacji adresowych,
3)prowadzenie rejestru urodzeń, małżeństw i zgonów,
4)prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
5)prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców i ewidencji,
6)współpraca z WKU,
7)prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie KPA,
8)sporządzanie sprawozdań,
9)przyjmowanie wniosków i wprowadzanie danych do Systemu Wydawania Dowodów Osobistych,
10)odbiór gotowych dokumentów i wprowadzanie danych do systemu ewidencji i dowodów osobistych,
11)sprawdzanie i wysyłanie Kopert Dowodowych,
12)wydawanie zaświadczeń,
13)prowadzenie spraw organizacyjnych OSP,
14)prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy,
15)wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika USC oraz Sekretarza i Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
2) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
3) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
5) kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6) kopie: dyplomu ukończenia studiów, kopia uprawnień,
7) inne dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności i osiągnięcia zawodowe,
8) opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 31 stycznia 2011 r. na adres Urzędu Gminy Łubnice, 28-232 Łubnice 66a ,pok. 12 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: “Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
Inne informacje :
Komisja powołana przez Wójta Gminy Łubnice działa dwuetapowo :
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem do pracy.
Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej opinii pracodawcy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane przez zainteresowane osoby.
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE NA STANOWISKO URZĘDNICZE - podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego
Informuję, że oferty na ogłoszony nabór przesłało 20 kandydatów. Po przeglądnięciu i ocenieniu ofert, Komisja stwierdziła, iż 16 kandydatów nie spełniło wymogów formalnych. Do następnego etapu naboru zakwalifikowały się następujące osoby:
1.Pani Ewelina Rędzińska
2.Pani Magdalena Majewska
3.Pani Agnieszka Reczek
4.Pan Łukasz Macias
Rozmowy kwalifikacyjne odbyły się 10.02.2011 r. o godz. 10-tej w Urzędzie Gminy w Łubnicach.
Komisja po przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych wytypowała kandydaturę Agnieszki Reczek do zatrudnienia na stanowisko podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego.