Strona główna BIP
URZĄD GMINY ŁUBNICE - Biuletyn Informacji Publicznej www.lubnice.eu
Strona główna

 Ogłoszenia

Aktualnosci
Przetargi

 Urząd Gminy Łubnice

Dane Teleadresowe
STATUT GMINY
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Łubnice
Strategia Rozwoju Gminy Łubnice
Struktura i jednostki UG
Rejestr działalności regulowanej

 Ochrona Środowiska

Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Odbiór odpadów komunalnych
Azbest

 Inwestycje

Współfinansowane z UE

 MAJĄTEK GMINY

MAJĄTEK GMINY

 DOKUMENTY KONTROLI

SANEPID

 WNIOSKI I UCHWAŁY

UCHWAŁY NA 2015 ROK
UCHWAŁY NA 2014 ROK
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
UCHWAŁY NA 2013
UCHWAŁY NA 2012
PROTOKOŁY
ZARZĄDZENIA
UCHWAŁY NA 2011
UCHWAŁY NA 2010
UCHWAŁY NA 2009
UCHWAŁY NA 2008
UCHWAŁY NA 2007
UCHWAŁY NA 2006
UCHWAŁY NA 2004
UCHWAŁY NA 2005
BUDŻET GMINY NA 2004

 EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

wnioski do rozpoczęcia działalności gospodarczej
Centralna Ewidencja i Informacji o Działalności Gospodarczej

 Plan zagospodarowania przestrzennego

Zmiana studium
Wniosek o wydanie warunków zabudowy

 TABLICA OGŁOSZEŃ

Ochrona Środowiska
Z A W I A D O M I E N I E
ZAWIADOMIENIE
Obwieszczenie z dnia 10.10.2014r. Znak:IN-III.747.32.2014 o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej
Obwieszczenie wyborcze!!!
Zaprojektowanie i wykonanie pasywnej infrastruktury sieci szerokopasmowej w ramach projektu Sieć szerokopasmowa Polski Wschodniej – województwo świętokrzyski
Obwieszczenie o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej dla inwestycji
DOFINANSOWANIE USUWANIA AZBESTU w 2014r W GMINIE ŁUBNICE
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Łubnice z dnia 2 października 2014 r.
Obwieszczenie Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 09.05.2014 roku w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej
Obwieszczenie Wójta Gminy Łubnice z dnia 4 kwietnia 2014 r.
Ogłoszenie Wójta Gminy w Łubnicach z dnia 26.02.2015 r.w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonych na wynajem.
Ogłoszenia o naborze pracownika na stanowisko urzędnicze
Informacja w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
INFORMACJA O SKŁADACH OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH
INFORMACJA o składzie Gminnej Komisji Wyborczej w Łubnicach

 Władze Gminy

Rada Gminy
SOŁECTWA

 STAN MOJEJ SPRAWY

 Twoja sprawa

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

 OŚWIATA

PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BUDZISKACH
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W GACACH SŁUPIECKICH
Gimnazjum w Łubnicach
SZKOŁA PODSTAWOWA W WILKOWEJ
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUBNICACH

 KULTURA

REGULAMIN ORGANIZACYJNY CENTRUM KULTURY
Łubnicki „spirytus movens”

 ZDROWIE

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łubnicach
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBNICACH

 Serwis

Instrukcja obsługi
Redakcja Biuletynu
Statystyki stron
Rejestr zmian
Archiwum stron
 

Dodano: 2008-08-26 12:42:13

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Budziskach

Łubnice, dn. 21 sierpień 2008r. Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: „Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Budziskach”. Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Budziskach”. I. Wybrano następującą ofertę: Anpol Sp. z o.o 28-200 Staszów ul.Towarowa 26 cena oferty: 39.565,64zł netto – 48.270,08 zł brutto Uzasadnienie wyboru Najniższa zaoferowana cena. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zbiorcze zestawienie oraz streszczenie ocen porównania złożonych ofert: Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena oferty/ Liczb pkt w kryterium najniższa cena 1 Lubelska Fabryka Okien PERFEKT 20-234 Lublin ul.Mełgiewska 99 44.800,00zł netto 54.656,00zł brutto 353,2 2 P.U.P.H. ELTEX T.R.Z.P.Ch. Dział Zamówień Publicznych 39-460 Nowa Dęba ul. Szypowskiego 1 44.700,00 zł netto 54.534,00zł brutto 354 3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „AKCENT” Spółka z o.o 26-300 Opoczno ul.Piotrkowska 61K 44.461,21 zł netto 54.242,68 zł brutto 355,6 4 Dom-Plast Sp.j Mirosław Rozwadowski, Zbigniew Kopała ul.Kilińskiego 22H 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski 44.297,95 zł netto 54.043,50 zł brutto 357,2 5 Z.B.H. „FRESKO” Józef Zagadło i Bartłomiej Zagadło 26-130 Suchedniów ul.Fabryczna 5 46.807,98 zł netto 57.105,73zł brutto 338 6 MEGA PLAST Sp z o.o 20-387 Lublin ul.Miętowa 3 48.759,09 zł netto 59.486,09 zł brutto 324,4 7 Fabryka Okien SPEKTRUM Sp z o.o 20-150 Lublin ul.Ceramiczna 49.512,93złnetto 60.405,77zł brutto 319,6 8 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe IWBUD Iwan Ryszard 26-006 Nowa Słupia , Rudki, ul. Górnicza 25 60.069,90zł netto 73.285,28zł brutto 263,2 9 Lubelskie Centrum Okien L.C.O. Urszula Opydo 20-150 Lublin ul.Bursaki 18 48.993,20zł netto 59.771,70złbrutto 322,8 10 Anpol Sp. z o.o 28-200 Staszów ul.Towarowa 26 39.565,64zł netto 48.270,08zł brutto 400 11 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe ELEKTROGAZ Józef Szymański Spółka jawna 28-200 Staszów ul.Oględowska 19a 44.323,64zł netto 54.074,84zł brutto 356,8 12 Przedsiębiorstow Produkcyjno Usługowe „KOWALIK” Jerzy Jan Kowalik ul.Krakowska Duża 40 28-230 Połaniec 45.650,00zł netto 55.693,00zł brutto 346,4 Informację niniejszą zamieszcza się Wójt Gminy Łubnice na stronie internetowej zamawiającego oraz mgr inż. Anna Grajko tablicy ogłoszeń w dniu 21.08.2008r.



Powrót


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń:
Utworzył: , data utworzenia:
Opublikował: , data publikacji:

  

Biuletyn Informacji Publicznej - URZĄD GMINY ŁUBNICE redaguje: LESZEK MIROSŁAW ZIÓŁEK
tel. 0158659220 fax. 0158659236
BIP (ogólnokrajowa strona główna): www.bip.gov.pl