Treść przetargu:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8659236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Centrum Kultury w Łubnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Łubnicach polegające na dostawie mebli i sprzętu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiotowy sprzęt i meble we wskazane przez Zamawiającego miejsce ( parter, I piętro ) w budynku Centrum Kultury w Łubnicach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.34.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Posiada wiedzę i doświadczenie
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
oraz:
- W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania.
- Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej
100 000 zł
Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:
1. Wypełniony Formularz oferty
2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1
3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy ust. 1
4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
8. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.8 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
10. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000zł.
12.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V w pkt. 4 i 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzadlubnice.republika.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Łubnice 66A
pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Łubnice 66A
pokój nr 12. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego Oś priorytetowa 5 - wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport Działanie 5.2 - Podniesienie usług publicznych poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych.. |