Treść przetargu: Łubnice: Wywóz odpadów komunalnych z
kontenerów KP-7
Numer ogłoszenia: 434726 - 2009; data zamieszczenia:
18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8659236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów KP-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz
odpadów komunalnych z kontenerów KP-7 zlokalizowanych na terenie Gminy Łubnice
na składowisko odpadów - świadczenie usług obejmuje w szczególności: 1.
załadunek odpadów z kontenerów znajdujących się na terenie gminy Łubnice 2.
sprzątanie terenu wokół kontenerów 3. transport oraz dostarczenie nieczystości
na wysypisko Ponadto do zadań wykonawcy należy: 1. Reakcja na telefoniczne
zgłoszenie o konieczności wywozu śmieci z w/w kontenerów nie może przekroczyć 24
godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Samowolne wywiezienie kontenera - bez
wcześniejszego zgłoszenia pracownika Urzędu Gminy w Łubnicach nie będzie
podlegało zapłacie. 2. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o uszkodzonych
kontenerach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji
zamówienia (wskazana forma pisemna)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.50.00.00-2, 90.51.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki
zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
oraz: - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim
rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. - Musi być ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 000 zł Ocena spełnienia
wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie
spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie
mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie
dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Wypełniony Formularz
oferty 2. Oświadczeń Wykonawcy założonych w trybie art. 22 ust.1 i art. 24
ustawy ust. 1 i 2. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie
objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika
Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, 5. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował
wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności 6. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów
do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o
którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 100 000zł. 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu
lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
dwóch dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością dostawom
stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, dat wykonania i
odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane
należycie. 9. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i
urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10. Pisemnego
zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania
zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9
wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
11.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio z załączonych dokumentów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy
składający ofertę wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których
mowa w rozdziale V w pkt. 3 i 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
urzadlubnice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubnice 66A
pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice 66A pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |