Strona główna BIP
URZĄD GMINY ŁUBNICE - Biuletyn Informacji Publicznej www.lubnice.eu
Strona główna

 Ogłoszenia

Aktualnosci
Przetargi

 Urząd Gminy Łubnice

Dane Teleadresowe
STATUT GMINY
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Łubnice
Strategia Rozwoju Gminy Łubnice
Struktura i jednostki UG
Rejestr działalności regulowanej

 Ochrona Środowiska

Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Odbiór odpadów komunalnych
Azbest

 Inwestycje

Współfinansowane z UE

 MAJĄTEK GMINY

MAJĄTEK GMINY

 DOKUMENTY KONTROLI

SANEPID

 WNIOSKI I UCHWAŁY

UCHWAŁY NA 2015 ROK
UCHWAŁY NA 2014 ROK
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
UCHWAŁY NA 2013
UCHWAŁY NA 2012
PROTOKOŁY
ZARZĄDZENIA
UCHWAŁY NA 2011
UCHWAŁY NA 2010
UCHWAŁY NA 2009
UCHWAŁY NA 2008
UCHWAŁY NA 2007
UCHWAŁY NA 2006
UCHWAŁY NA 2004
UCHWAŁY NA 2005
BUDŻET GMINY NA 2004

 EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

wnioski do rozpoczęcia działalności gospodarczej
Centralna Ewidencja i Informacji o Działalności Gospodarczej

 Plan zagospodarowania przestrzennego

Zmiana studium
Wniosek o wydanie warunków zabudowy

 TABLICA OGŁOSZEŃ

Ochrona Środowiska
Z A W I A D O M I E N I E
ZAWIADOMIENIE
Obwieszczenie z dnia 10.10.2014r. Znak:IN-III.747.32.2014 o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej
Obwieszczenie wyborcze!!!
Zaprojektowanie i wykonanie pasywnej infrastruktury sieci szerokopasmowej w ramach projektu Sieć szerokopasmowa Polski Wschodniej – województwo świętokrzyski
Obwieszczenie o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej dla inwestycji
DOFINANSOWANIE USUWANIA AZBESTU w 2014r W GMINIE ŁUBNICE
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Łubnice z dnia 2 października 2014 r.
Obwieszczenie Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 09.05.2014 roku w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej
Obwieszczenie Wójta Gminy Łubnice z dnia 4 kwietnia 2014 r.
Ogłoszenie Wójta Gminy w Łubnicach z dnia 26.02.2015 r.w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonych na wynajem.
Ogłoszenia o naborze pracownika na stanowisko urzędnicze
Informacja w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
INFORMACJA O SKŁADACH OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH
INFORMACJA o składzie Gminnej Komisji Wyborczej w Łubnicach

 Władze Gminy

Rada Gminy
SOŁECTWA

 STAN MOJEJ SPRAWY

 Twoja sprawa

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

 OŚWIATA

PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BUDZISKACH
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W GACACH SŁUPIECKICH
Gimnazjum w Łubnicach
SZKOŁA PODSTAWOWA W WILKOWEJ
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUBNICACH

 KULTURA

REGULAMIN ORGANIZACYJNY CENTRUM KULTURY
Łubnicki „spirytus movens”

 ZDROWIE

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łubnicach
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBNICACH

 Serwis

Instrukcja obsługi
Redakcja Biuletynu
Statystyki stron
Rejestr zmian
Archiwum stron
 

Dodano: 2012-04-27 13:56:07

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gminy Łubnice

Znak: ZP.271.10.2012 Łubnice, dn. 27 kwietnia 2012

ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania

Urząd Gminy Łubnice, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków dla Gminy Łubnice” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod sygnaturą ZP.271.10.2012 Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

UZASADNIENIE

W dniu 28 marca 2012 r. Urząd Gminy Łubnice na własnych stronach internetowych jak również w Biuletynie Zamówień Publicznych zamieścił ogłoszenie o wszczęciu procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy zadania pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gminy Łubnice” w trybie przetargu nieograniczonego. W opisie przedmiotu zamówienia zarówno w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak również w ogłoszeniu Zamawiający ustanowił wymóg montażu w ramach realizacji zamówienia przydomowych oczyszczalni ścieków z minimalnymi parametrami oczyszczalni w zakresie pojemności poszczególnych jej komór na poziomie 2300 l, 1300 l i 1300 l. W następstwie zadanych przez poszczególnych wykonawców pytań Zamawiający w trybie udzielania wyjaśnień do SIWZ dopuścił możliwość stosowania oczyszczalni o niższych minimalnych parametrach pojemności na poziomie 2 000 l, 1000 l i 1000 l o czym poinformował w dniu 12 kwietnia 2012 r. wyłącznie na własnych stronach internetowych. Analiza treści opisanych wyżej wyjaśnień wskazuje, iż dopuszczenie oczyszczalni o innych parametrach niż pierwotnie przyjęto nie stanowi wyjaśnienia i konkretyzacji zapisów SIWZ, ale jest w istocie zmianą jej zapisów co do właściwości przedmiotu zamówienia. Z treści art. 38 ust. 4 Pzp wynika, iż zmiana SIWZ może nastąpić w uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, jednakże jeżeli zmiana ma dotyczyć warunków wskazanych również w ogłoszeniu o przetargu, co w niniejszym przypadku miało miejsce, zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt 1 Pzp Zamawiający winien umieścić ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych czego zaniechał uczynić. W tym stanie rzeczy Zamawiający również był zobowiązany mocą art. 12a Pzp do przedłużenia terminu składania ofert albowiem jak wynika z treści ust. 2 w/w przepisu jeżeli zmiana treści ogłoszenia jest istotna tj. w szczególności dotyczy przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia zamawiający przedłuża termin do składania ofert, czego również Zamawiający nie uczynił, eliminując tym samym możliwość składania ofert przez wykonawców, którzy pierwotnie nie byli w stanie zaoferować przedmiotu zamówienia zgodnego z SIWZ, a o zmianie parametrów zamawianych urządzeń nie mogli dowiedzieć się z Biuletynu Zamówień Publicznych. Zamawiający zgodnie z Pzp ma gwarantować wykonawcom przeprowadzenie postępowania z zachowaniem przepisów prawa i zasad uczciwej konkurencji, w związku z tym Zamawiający postanowił unieważnić w/w postępowanie, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wójt Gminy- mgr inż. Anna Grajko




Powrót


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń:
Utworzył: , data utworzenia:
Opublikował: , data publikacji:

  

Biuletyn Informacji Publicznej - URZĄD GMINY ŁUBNICE redaguje: LESZEK MIROSŁAW ZIÓŁEK
tel. 0158659220 fax. 0158659236
BIP (ogólnokrajowa strona główna): www.bip.gov.pl