Treść przetargu:
Łubnice: Przebudowa drogi dojazdowej do
gruntów ornych w miejscowości Budziska dł. 240m
Numer ogłoszenia: 331282 - 2009; data zamieszczenia:
24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8659236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów ornych w miejscowości Budziska dł. 240m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
drogi gminnej o dł 240 m szerokości jezdni 3m i poboczy o szerokości 2x0,50m
polegające na: - profilowanie i zagęszczanie podłoża - wyrównaniu istniejącej
podbudowy tłuczniem - mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką
mineralno-asfaltową - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych -
uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Nie wymagamy wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki
zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - Posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
oraz: - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. - Musi być
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500
000 zł Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana
w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w
Rozdziale V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie
mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty 2.
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy ust. 1 i 2.
3. Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie
Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.
Aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz osób którymi
dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty
stwierdzające, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi z rejestracją w Izbie Inżynierów Budownictwa 6.
Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca
wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Polisa lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
w dniu podpisania umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000zł. 8.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch
robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości(co
najmniej 500 000 zł każda), dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Pełnomocnictwo
osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z
załączonych dokumentów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy składający ofertę
wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale
V w pkt. 3 i 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
urzadlubnice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubnice 66A
pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice 66A pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|