Treść przetargu:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj.
świętokrzyskie, tel. 015 8659236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali
gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum w Łubnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.43.21.14-6,
45.44.21.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu
obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 03.11.2009 roku do godziny
10:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 1500 PLN 1. Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)
gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42 poz 275). 2. W
przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z
dopiskiem Remont sali gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum w Łubnicach na
następujące konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/Łubnice, Nr
05851700070060000000260029 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli a)
upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesiono
zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni
postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub
upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na
wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania
ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została
odrzucona. 5. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub
wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze
zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o
którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w
pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu
wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się
Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: -
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i
osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 24 ustawy oraz: - W okresie 5 lat wykonał nie mniej niż 2 zadania
odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia - Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia wymaganych warunków
od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie
dokumentów wymienionych w Rozdziale V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących
dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy w
trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy 3. Aktualnego odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w
zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnego zaświadczenie właściwego
Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, 5. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub
będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6. Pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w
wykazie, o którym mowa w punkcie 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował 7. Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień 8. Wykazu niezbędnych do wykonania
zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował
wykonawca 9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia
niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o
którym mowa w punkcie 8 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi
będzie dysponował 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania
umowy. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót
budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi
niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców
oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 12.
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie
skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U.
z 17.10.2000 r.), W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć umowę
regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy, którzy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną musi
załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V w pkt. 2-12..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzadlubnice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Łubnice 66A 28-232 Łubnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice 66A 28-232
Łubnice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
|